Snö

 
Så dags nu för snön att komma haha. Detta var när jag satt på tåget och var på väg hem så började det att komma snöblandat regn så det har skiftat tio grader från morgon till eftermiddag, vilket var lite märkligt. Om ni undrar varför bilderna är lite blurriga så är det för att jag fotade genom fönstret som ni säkert förstår men det blev ganska cool effekt av det med.
 
Får hoppas att det inte kommer så mycket mer, jag orkar ju inte börja skotta snö nu, när man har suttit i arkivet och kollat på vår/sommar-bilder liksom.
7
Isabella Berger - Fotografi

Önskar verkligen det kommer snö hit nu! Är fruktansvärt trött på allt det gröna och geggiga ute haha, särskilt när 90% av vädret är grått + ösregn. :p

Svar: Jaså, jag vill hellre ha lite mer värme haha, tycker vintern kunde ha varit i nov-dec istället för att den ska komma nu. Men hur det blir återstår att se. =)
simonpixel.webblogg.se

sitter du utomhus och bloggar i de "varma" vädret?:D

Svar: Haha inte nu du, för kallt. =)
simonpixel.webblogg.se

Åsa

Sv: Tack!!
Bloglovin byte?
Kram

Lina Johansson

- tack så mycket!

L I A S

Sv; Åh tack, ja det är ganska svårt! :)

Isabella Werecki Lycknert

Svar: Jag har hört talas om lightroom men min kompis som använder det rekommenderar inte det till en "nybörjare" som mig ;) ♥

Paulina

Haha som jag då ;) längtar ju efter våren nu istället!

Svar: Menar det! =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar