Snow animation

 
Detta är också från igår men istället för att visa fler bilder så testade jag att göra en gif-animation i Photoshop. Det hade ju så klart blivit mindre skakigt om jag hade använt stativet men jag hade inte det med mig och om jag hade haft det så hade jag nog inte riggat upp det inne i tåget, det räckte med alla blickar man fick ändå haha.

 

Det är lite märkligt egentligen att så många kollar på en så fort man tar fram en kamera, är det så att människor är nyfikna på vad man fotar för något eller är de så ego att de tror att man ska försöka smygfota dem, det är ju frågan. Än så länge är det ingen som har kommit fram och sagt något till mig om att jag fotar men den dagen lär väl komma.

1
Camilla

Haha, jag känner igen det att folk kollar. Har oxå suttit o fotat på tåget, kan ju hitta motiv var som helst!

Svar: Haha ja eller hur. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar