Green sunglasses

 
Det blev väl lite dålig tajming efter att ha väntat ca 1,5 vecka på dessa brillor när solen har legat på varje dag så precis när jag får hem dem går solen i moln och regn kommer, haha illa. Det sägs att det ska vara åska och regn hela nästa vecka med, men jag tror inte riktigt på meteorlogerna då de oftast har fel, så får la se om dem kommer till nån användning sen.
 
Jag hade beställt blåa egentligen så vet inte varför jag fick ett par gröna men jag orkar inte skicka tillbaka dem och de var inte av bästa kvalité direkt men de kostade inte heller som ett par Ray-Ban haha, så med tanke på att de var billiga så var de väl okej. Har alltid gillat pilotbrillor och det första paret jag köpte hamnade i bakfickan så ja de knäcktes ganska snabbt och ironiskt nog hände samma sak för min vän exakt samma kväll haha.
1
Lina

Svar: tack så mycket! hittade kameran bland mormors gammla grejor :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar