När åskan kommer

 

Det blir ofta problematiskt när åskan kommer, lusten att gå ut och fota försvinner i och med regnet "ibland" och elektroniken kan gå sönder som våran router gjorde. Jag är inte helt hundra på om det var åskan som tog den men alltid när det blir åska så lägger bredbandet av konstigt nog.

 

Men som tur var så hade vi en router till, vi hade nämligen seriekopplat dem på något konstigt sätt då vi har tv och datorerna på samma, så efter lite pill fick jag upp ett nytt nätverk.

 

Det enda positiva med åska är väl att det kan bli läckra bilder, fast någon sådan åska har det inte varit här ännu så man ser blixtar som man kan fota. Än så länge har jag bara hunnit ut korta perioder i trädgården när det inte regnar så mycket.

4
Annika

Fina bilder! :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

H A N N A ♥

Haha min foto lust försvinner oftast när det är mörkt, grått och trist. Därför hatar jag regn, åska och allt vad det innebär :)

Svar: Ja det blir ju lätt så hehe, men man får försöka endå. :)
simonpixel.webblogg.se

Rebecca

Jätte fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Linneaellinore - FOTO

sv: Jag själv var nära på att köpa en 7D för lite mer än ett år sedan (köpte dock en 60D istället p.g.a. prisnivån) men har läst att den ska vara riktigt bra! :)Åh vad bra att höra! Detta är första blixten för min del och har ingen aning om hur det hela funkar men det blir nog bra när jag lär mig hur jag ska hantera den! :)


Otroligt fina bilder! :)

Svar: Ja jag har varit nöjd med den sen den dagen jag köpte den. Lika så med blixten, och den är ganska lätt att lära sig, men inställningarna i de olika situationerna är inte lika lätt hehe. :)
Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar