Visitkort

 
För några dagar sedan så fick jag hem mina färska ny-printade visitkort och de blev riktigt bra. Var ju lite nervös som alltid, när man beställer från labb så vet man ju inte om färgerna kommer att stämma överens med det man ser på sin skärm, men jag konventerade från RGB till CMYK som man brukar få göra så färgerna stämde överens mycket bra.
 
Dock blev texten lite liten, men helt okej endå. Anledningen till det är nog för man var tvungen att hålla sig inom vissa ramar där de skulle beskäras och förhandsvisningen på den sidan var inte den bästa så man såg inte exakt men som sagt jag blev nöjd tillslut.
5
Nathalie Hellquist

Jätte snyggt! Diggar shoppen riktigt mycket!!

Svar: Tackar! Så roligt att höra! :) Du får gärna tipsa andra om den. :)
simonpixel.webblogg.se

Isabella - Szalai Fotografi

Snyggt! :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Sofia Wigen

Snyggt kort du fick till där! Har kollat runt i din shop faktiskt, och funderar på nån snygg kamerarem kan dock inte välja haha! :P Men asbra shop!

Svar: Tack! :)
Ja kul, ja det kan vara svårt att välja ibland, hoppas du kommer fram till någon sen. Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Amanda CL

åh visitkorten var ju helt underbara!!! bakgrundsbilden alltså :)

sv: åh tack :D

Svar: Tusen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Ida

Har du någon utbildning inom foto eller är du självlärd?

Svar: Jag är självlärd. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar