Fortsatt regnande

 
Känns ju lite smådrygt att man inte har kunnat dra iväg någonstans och fota som jag brukar göra på helgerna men man blir inte så där jättetaggad på det när det regnar, haglar och åskar hela tiden, eller i omgångar men endå inte så att man hinner iväg och göra något innan nästa regnskur kommer.
 
Men mellan regnskurarna hinner jag i alla fall ut med hundarna och ibland hinner jag knäppa några bilder i trädgården, det finns ju alltid någoting att fotograferar brukar man ju säga, eller man, jag brukar säga det iallafall haha så den här gången hittade jag sniglar med snygga skal/snäckor och lite näckrosor.
6
H A N N A ♥

Himla vackra bilder du fått till utan särskilt bra väder :D

Svar: Tusen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Lisette

Söt snigel!

Janne

Oj vilken ”fin” snigel. Vad använder du för utrustning?

Svar: Tusen tack! I det fallet, Canon EOS 7D & Tamron 90mm 2.8 :)
simonpixel.webblogg.se

Marre

Såååå jättefina bilder att få se TACK

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Tina

Himla fina bilder och bra tips/inspo :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Vicky

Åh vad mysigt, detta påminde mig om hur mycket jag verkligen älskar regnet!

Svar: Ja det kan ju vara mysigt ibland, så länge det inte blir för mycket av det bara hehe.
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar