Helgturen

 
Det har visst blivit väldigt många inlägg om fotopromenader den senaste tiden märkte jag nu hehe, men det är inte så konstigt när jag och familjen har i princip varit ute på fotopromenader varje dag sen midsommar och den här helgen, men jag kanske skulle börja variera inläggen lite som jag gjorde tidigare.
 
Det är ju så gött att hitta nya ställen fast sist hade vi inte riktigt vädret med oss, från att ha varit sol och 20+ så blev det blåsigt, regnigt och 10+ men eftersom vi åkte till olika ställen samma dag under några timmar så var ju inte vädret dåligt överallt.
2
Isabelle

Fina bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

H A N N A ♥

Sån himla vacker hund du har! :D

Svar: Tackar! Inte helt min, men min vän är det iaf :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar