Länge sen en skogspromenad

 
Jag kom på att det var väldigt länge sen som jag var ute på en skogspromenad och fotograferade, måste ha varit flera veckor sen nu och jag blev väldigt sugen på det nu men det känns som att man inte riktigt har haft tid med det.
 
Inte under vardagarna och inte på helgerna heller för då har jag varit hundvakt väldigt mycket och jag hade nog kunnat åka iväg några timmar men när jag är ute och fotar vill jag inte känna mig stressad och tänka "nu har jag bara två timmar på mig" men den här vecka blir det ju långhelg i och med nationaldagen så då ska man väl förhoppningsvis kunna ta sig någonstans och knäppa fler naturbilder, det får gärna bli fint väder då också.
3
Ida

Fina bilder!

Svar: Tack!
simonpixel.webblogg.se

fotokoffe.se - fotoblogg

Jamen visst är det trevlig med en promenad i skogen! Skönt ljus och färg i den sista

Svar: Yesbox! Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Josefine

Vackert! :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar