Naturreservats-promenad

 
Igårkväll blev det en härlig promenad "förutom knotten" i ett av naturreservaten här omkring med familjen och hundarna. Just det naturreservatet är en kombination av gammal crossbana, skog och små sjöar vilket är lite konstigt, känns som naturreservat bara är vanliga skogar som ska vara "skyddade" annars hade man ju kunnat tro att det skulle finnas något mer exotiskt där, men alla är ju inte som denna förstås.
 
Jag tog med mig båda kamerorna och hängde dem på mig så jag kunde fota lite blandat och inte bara med ett objektiv så ett 50mm och ett 90mm blev det. På tillbakavägen ville hundarna både springa av sig i sanden på den gamla crossbanan och efter det ville de bada lite också, så de fick lite annan motion än agilityträning den här gången.
7
Amanda [SPONTAN]

Fina bilder :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

H A N N A ♥

Åh va vacker första bilden är!

Svar: Tackar!
simonpixel.webblogg.se

Matilda Holmqvist

Åh så härligt att ha nära till ett naturreservat! :) Härliga bilder.

Svar: Ja det är alltid trevlig, tusen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Lina Johansson

Svar: Tack så mycket :)

Fina bilder!

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Åsa

Åh så härliga bilder!

Sv: Tack! JA det är det verkligen :D
Kram

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

FrökenTV, bloggen om tv och film

fina bilder

Svar: Tackar!
simonpixel.webblogg.se

Karolina Hagerman

Det finns något otroligt spännande med första bilden. Gillar det skarpt! Den är otroligt vacker, och det som att det inte går att få ordentligt grepp om den, svårt att sätta fingret på...

Du tar väldigt härliga och levande bilder!

Svar: Åh tack så mycket! När jag tog bilden så var det ljuset jag fastnade för, kanske kan vara det? :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar