Alix i kvällssolen

 
Jag var ute tidigare ikväll och tänkte testa en sak med motljus och även blixten men jag väntade lite för länge så solen hade nästan gått ner helt och det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig då. Jag ville experimentera lite med motljus och blixten för att se om man kunde hitta någon bra blandning mellan dem.
 
Men man vill ju inte ha gått ut i trädgården i onödan så jag passade på att ta några bilder iallafall och ja, resultatet ser ni ovan. Det är lite intressant att fotogafera och filma djur som är i action, som t.e.x hundar som springer agility för man kan upptäcka saker som man inte annars ser, saker som att Alix ligger extremt nära varje hinder men river sällan dem, han slösar alltså ingen tid på att hänga uppe i luften, han är smart han.
3
Isabella Berger - Szalai Fotografi

Han är så fin!
Älskar att ta kort på djur i action, om man inte hittar något intressant i bilderna så hittar man inte allt för sällan något otroligt roligt istället! :)

Svar: Alix tackar för komplimangen!
Ja heller hur, det kan bli riktigt roliga bilder ibland. :)
simonpixel.webblogg.se

Nathalie Hellquist

fina bilder, samt fin hund. är han en kelpie?

Svar: Tackar, ja han är "Australian Kelpie". :)
simonpixel.webblogg.se

MADDISENJ.SE

så fina foton!!

Svar: Åh tack så mycket! =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar