Besök i mitt lilla kök

 
Nejdå, ni kan vara lugna jag hittade inte den här lilla råttan i köket haha, den befann sig på ett helt annat ställe med sina syskon, japp vi har alltså en till råttkull här hemma så snart är det väl dags för mig att ta bilder på dem så jag smygstartade lite idag.
 
Det blev flest vita med röda ögon, ganska coola tycker jag och bara två brun/svarta och som vanligt så tycker ju säkert alla att dessa är söta så länge de är små men när det blir stora så säger alla "usch råttor", men jag har alltid tyckt att dem är coola, de är dock inte mina utan det är mammas och btw det är ett jäkla liv på nätterna när det springer runt och piper haha.
3
Rebecca

Åh, så sjukt söt :)

Svar: Ja, eller hur. :)
simonpixel.webblogg.se

Matilda

Jätte söt ju! Har inte heller något emot råttor, men kan ju bero på att jag håller på med dem på skoltid liksom. Men de är så söta! :)

Svar: Visst är den. :)
simonpixel.webblogg.se

Nathalie Hellquist

Gud va söt! :O
skulle lätt vilja ha en sådan liten sötsak hemma :D

Svar: Ja visst är han. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar