Blixttest & packning

 
Igår hade jag fullt upp så jag hann inte att lägga upp blogginlägget, trots att jag redan redigerade bilden men det är ju inte hela världen, jag tror ni klarar er eller hur? Det blev blixttest igår för att jag skulle använda den idag till det nya fotouppdraget som var porträttfotografering till en webshop. Ni kanske undrar över mitt ansiktsuttryck i bilden haha, det var för att blixten ville inte utlösa först så jag blev lite fundersam men den var bara "Busy" som det står på den.
 
Så idag hade jag också fullt upp som ni säkert förstår, det blev inte mycket nattsömn och jag gick upp vid sex på morgonen, tyvärr så hade vi inte vädret med oss för det var blåsigt, dimmigt och svinkallt haha men det blev mest inomhusfotografering som tur var, men det var inte så stor yta att fota på men det gick bra, så slutresultatet blir förhoppningsvis prima.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar