En lugn vårdag

 
Idag har det inte hänt något speciellt, det har bara varit en lugn och chill vårdag med lite aprilväder får man säga för det har varit plusgrader men samtidigt blåsigt och det har kommit väldigt små snöflingor då och då vilket känns lite lustigt.
 
Men lite luftgevär har jag hunnit skjuta och när jag är inomhus så skjuter jag ju på måltavlor men jag börjar bli sugen på att skjuta lite andra saker som burkar t.e.x och då utomhus som är lite roligare, kanske blir så imorgon om det inte blåser lika mycket. Nu letar jag efter någon bra film att se på, för några dagar sedan såg jag The wolf of wall street och Django Unchained, två filmer som jag kan rekommendera föresten, båda var ca tre timmar lång för den som har lite tid att spendera och det är ju inte så vanligt.
5
LIENE

Vackra bilder!

Svar: Tusen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

AW - Fotograf

Tack du :)
Åh, behöver också ut och fota krokusar! Super fina bilder :)

Svar: Åh tack så mycket! Ja det får du göra! :)
simonpixel.webblogg.se

olivias | mode, foto & vardag

så fina bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Felicia

Gashh, grymma bilder!!!!

Svar: Tack så mycket! =)
simonpixel.webblogg.se

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Så härliga bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar