Fotorunda vid Gråstensmon

 
Idag blev det en liten fotorunda vid Gråstensmon som ligger några mil ifrån där jag bor. Det var farsan, Alix och Samo som hängde med dit och det var nästan ett år sedan vi var där sist så det var lite roligt att besöka den platsen igen men det kanske hade varit bättre på sommaren, för det var inte så mycket liv där om man säger så. Men det var iallafall roligt att ha åkt dit igen, dock så är man ganska trött nu så ska bara ta det lugnt och redigera lite bilder nu hade jag tänkt.
 
Jag märkte att jag fotograferade ganska sparsamt också med tanke på att vi var där i 3 timmar och jag hade tagit ca 150 bilder med den ena kameran och 100 med den andra, hade det varit sommar så hade jag nog med stor sannolikhet fotat mera.
2
Carina

Vackra bilder!:)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Anita

Så fina bilder :D

Svar: Tackar! =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar