Lastbilstur

 
Blev tydligen att man kom hem sent ikväll fast jag var uppe tidigt på morgonen för att åka till ett möte som var om företaget. Sen på eftermiddagen blev det att åka lite lastbil, har bara suttit i en tidigare så det var lite roligare att få åka med i en och som chafören sa, det är ju desto roligare att köra och det kan jag tänka mig.
 
Nu blir det att käka och kanske se någon ny film eller något, ska bara ta det lugnt i alla fall. Har ju inget jobb nu på kvällen så det är ju rätt så skönt.
5
Isabella - Szalai Fotografi

Bilden på vägen var riktigt härlig! :)

Svar: Åh tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Sonny Lundberg

INte bara åka, du får åka nya Volvo FH:n - fiiiin bil de! Är också chaffis ;)

Svar: Haha ja det var bara 1,5 månad gammal har jag för mig. :)
simonpixel.webblogg.se

EVELINA - art & photos

sv; tack så mycket :) ja det är det, super fint där :)

Sofia Wigen

SV: tack så mycket!

jag älskar bilden på vägen! jag skulle aldrig kunna ta en sån bild haha!

Linnea, fotografier

Vad häftiga bilder!!

Svar: Tack så mycket! =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar