Presets-redigeringar

 
Idag fick jag för mig att jag skulle kolla på lite arkivbilder, de var från i mars så inte allt för gamla alltså men då hittade jag en del bilder som jag inte visste vad jag skulle göra med dem. Det kan ju bli så ibland att man sparar bilder som man inte anser är direkt femstjärniga men inte värda att kasta heller.
 
Då kan man ta den typen av bilder och experimentera med i redigeringen för att förhöja dem så att säga och den här gången valde jag att göra det i Lightroom med lite speciella presets som jag för övrigt har testat förut men det är ganska intressant då det blir så olika resultat beroende på vad det är för typ av bilder.
 
Måste bara nämna en annan sak med och det är att idag var det första gången som jag gjorde någonting i ett bokföringsprogram, innan har jag gått via ett annat företag som sköter den biten men eftersom jag har planerat att starta ett företag under en tid nu så tänkte jag att någon gång måste man ju göra det själv också så att man kan hålla reda på ekonomin själv. Det var enklare än vad jag trodde, jag har ju förstås läst på en hel del innan så får hoppas att det inte dyker upp några svårigheter i framtiden.
3
♀Linnéa♀

tack så himla mycket :) Du är riktigt duktig själv :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Felicia

Otroligt fina bilder!

Svar: Åh tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Anna

Snygga bilder!

Svar: Tack så mycket!
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar