Solen skiner

 
Jag tycker det är dags att sprida lite härliga vårkänslor nu när solen tittade fram idag, det var verkligen härligt, men tyvärr så hann jag inte vara ute så mycket idag och njuta av det men en liten stund blev det när jag var ute med hundarna på promenad.
 
Då tog jag med kameran och fick de här bilderna, det var länge sen jag hade så ljusa bilder i foto-mapparna, det får gärna fortsätta så här eller vad tycker ni? Men nu är det kväll så nu är det dags att jobba lite till igen.
9
aina [fotoblogg]

Åh vilka fina bilder!

Svar: Tack så jättemycket! =)
simonpixel.webblogg.se

Amanda

Underbara bilder :D

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Moa Edström

Riktigt fina bilder verkligen!

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

lovisa öberg

Nu har jag valt mellan dom kamerorna jag tyckte 70d kändes lite för plastig även fast den tar sjukt fina bilder men jag tyckte mycket mer om 7d dels för den är vädertålig och den tar lika bra bilder som 5dmark nästan om man har bra objektiv :) så jag ska köpa den kameran i sommar :D

Svar: Ja 7D:an är riktigt grym och förmodligen en av Canons mest sålda om man räknar sen den kom ut. Vissa tycker ju om fullformat men med tanke på det jag fotograferar så tycker jag att det är bra med 1.6 förstoring. Du kommer förmodligen bli mycket nöjd med den, det är ju mycket för pengarna med tanke på att den kostade ca 18.000 kr när den kom jämfört med nu.
simonpixel.webblogg.se

Elin (Fotoblogg)

Svar: Tackar :)

Tove Kjaerran

Himla härliga färger i bilderna! :)

Svar: Tack så mycket! Kul att du tyckte om dem. :)
simonpixel.webblogg.se

Elin

Riktigt fina bilder, älskar färgerna! :)

Svar: Åh tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Victoria Zetterberg

Du ären grym fotograf!!

Svar: Tack så mycket Victoria! :)
simonpixel.webblogg.se

Wilma Gunnari

Har ni så där grönt och härligt ute? :O Vi har 3dm snö så det är alldeles vitt ute överallt, dessutom var det snöstorm igår.

Längtar tills det blir så grönt och härligt! :D

Sv: Tack så jätte mycket! :D

Svar: Ajemen här är det vår på "riktigt" hehe. =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar