Ta en paus

 
Så här såg det ut i lördags när jag fotogaferade agilityträningen och hundarna som nyss hade kört några rundor passade jag på att fotografera när de låg och vilade. Samo som är på bild tre är så skön, han brukar alltid ta fram Hollywood-leendet när han blir smygfotograferad, han är en riktig kändis helt enkelt haha.
 
Nu är det min tur att ta en paus i alla fall några timmar, har nästan gjort klart allt arbete med min senaste kund. Jag ska bara få några produkter till att fotografera så är allting klart. Det började med produktbilder sen blev det porträtt/modellbilder och som sagt nu är det några produkter kvar att fotogafera sen så ska jag fortsätta med det andra inom företaget så jag får igång det.
2
Rebecca

så fina hundar. Gillar den sista :D

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fanny

Fina bilder och hundar :)

Svar: Tackar! =)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar