Trotsa vädret

 
Den här helgen fick jag återigen trotsa det dåliga vädret om jag skulle få några bilder överhuvudtaget men man fick ju rengöra linsen mest hela tiden och inte fota på så långt avstånd då dimman påverkade bildkvalitén. Jag kanske skulle testa att redigera bilderna i svartvitt, kan bli rätt snyggt när det är dimmiga bilder, ja vi får se.
 
Imorgon börjar ju nästa vecka och jag hoppas på att det blir mer fotojobb då, som eventuellt kommer upp på bloggen med sen så kanske det blir lite andra möten och så, företaget är ju fortfarande på gång men av olika orsaker har jag inte kunnat starta upp det än.
3
Tant Ghugge

Snygga Bilder och snygg pöjk (blink, blink)!!

Svar: Haha man tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Lovisa Öberg

Hej, jag undrar om du kan ta typ porträtt foto utan att redigera vill se skillnaden för jag ska köpa en ny kamera i sommar och det står mellan 6, 70d och 7d

Svar: Hej, kan rekommendera dig att gå in på "Fotosidan.se", där kan man söka på kameror och se hur andras bilder ha blivit med den kameran. Man kan även fråga i forumet om val av kamera. Det är inte så jättestor skillnad på de kamerorna du nämnde, förutom kanske 6D:an som är fullformat.
simonpixel.webblogg.se

Nelly

Detta eviga regnande är bra trist! :/

Svar: Jo håller med.
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar