Åska och regn

 
Idag började dagen med regn och åska när man vaknade och jag som skulle ut på ett litet ärende med cykeln så man blev ju ganska blöt men sen när eftermiddagen kom så blev det soligt och varmt igen.
 
Jag fick ett litet oväntat brev idag med från Google, hade ingen aning om vad det kunde vara men när jag öppnade så var det rabatterbjudande för deras annonsplatser så man kunde marknadsföra sitt företag så det var ju inte helt fel.
 
Hemma själv är man också den här helgen för resten av familjen skulle iväg igen på en ny tävling så jag tar hand om de gamla hundarna, blir eventullt så igen nästa helg med, de är verkligen ute och flänger omkring i hela Sverige på tävlingar.
4
Veronica

Så fina bilder!

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Annika

Fina bilder!

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Ellen

Fina bilder! I Stockholm har vi sol hela helgen :)

Svar: Tack så mycket! Åh vad najs, nu på söndag blev det fint här med. :)
simonpixel.webblogg.se

Sofie Selling

Tack! inte lika skarpa som dina men du är ju proffs så kan inte direkt jämnföra mig :)

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar