En sväng med Subaru

 
Idag har det ju varit röd dag och allt så det blev att jag gjorde lite trädgårsarbete efter direktiv från farsan innan de åkte iväg till nya tävlingar, den här gången ska de vara borta fyra dagar så det blir många rundor med gamlingarna som är kvar hemma, hade gärna hängt med den här gången. Det var länge sen jag ville hänga med frivilligt till en tävling men de skulle vara vid Söderåsens nationalpark och där hade jag velat fota.
 
Rubriken är ju en liten luring för man kan ju tro att jag har tagit en sväng med en sportbil, men icke det blev en sväng med gräsklipparen och det var första gången jag testade en sådan, annars har det varit sittgräsklippare som för övrigt är mycket goare.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar