Long exposures

 
När jag var ute och tog bilder till tips-inlägget som jag publicerade igår så var jag ju bara tvungen att ta några sådana bilder också, det var fortfarande ganska ljust ute och jag hade inte med mig tillräckligt med ND-filter så det blev inte de där 30-sekunders exponeringarna men det blev rätt så bra endå.
 
Det svåra i det här fallet var mer att eliminera en massa skräp än ljuset, det är helt otroligt att vart man än är någonstans i naturen och ska ta några bilder så dyker det upp sopor överallt, det verkar inte finnas en enda plats som är fri från det, inte ens naturreservaten men genom att tänka på det så fick jag inte med det på bild den har gången iallafall.
1
sara

damn vilka tuffa bilder!!

Svar: Åh tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar