Promenad i Tvärskog

 
Idag har det varit riktigt härligt väder så då vill man ju inte bara sitta framför datorn och redigera bilder så har mest varit utomhus idag. Det började med att klättra upp på taket och rensa takrännorna med högtryckstvätten och byta ut några tegelpannor, vilket var lite scary, tycker ju inte om att vara på rangliga saker speciellt inte när det är högt upp men det gick bra.
 
Sen på eftermiddagen bestämmde vi oss för att åka ut till Tvärskog och gå med hundarna, och jag tog med mig kamerorna så klart, men det fanns inte så mycket att fotografera så det blev mest bilder på hundarna men hade jag inte tagit med mig utrustningen så hade det säkerligen dykt upp något så det ska man ju alltid ha med sig.
3
Isabella - Szalai Fotografi

Sista bilden var väldigt intressant :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Victoria

Tack så mycket. Dessa tycker jag gjorde sig lika fina faktiskt.

Vilka fina hundar, är de dina?

Svar: Tackar! De som fick vara med på bild den här gången är syrrans. =)
simonpixel.webblogg.se

H A N N A ♥

Vilka fina hundar du har!
Den sista bilden är otroligt cool, du har verkligen fångat ljus och motiv jätte snyggt! :D

Svar: Åh tack så mycket! Ja man försöker ju alltid hitta fint ljus. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar