Regnigt naturreservat

 
Idag blev det en sväng till naturreservatet med familjen och den här gången fick även de gamla hundarna följa med, de fick kämpa lite den sista biten med de måste ju också få gå i lite roligare områden än de vanliga rundorna så att säga.
 
För att ha varit en väldigt regnig helg så har jag haft ganska tur alla gångerna som jag har gett mig ut med kameran för då har det varit ganska bra med uppehåll, men både innan och efter fotograferingen har det spöregnat hela tiden. Nu blir det nog att redigera klart några bilder till i Photoshop sen kolla på någon film med lite chips och dipp mums, hehe.
8
Madeleine

Aha, nu förstår jag varför du gillade mina bilder! Fina skogsbilder Simon! :)

Svar: Åh tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Agnes

fina bilder!

Svar: Tack!
simonpixel.webblogg.se

Anna Laula

SV; Tack så mycket!

Får säga detsamma om dina bilder, fina!

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Jenny

härliga bilder!

Svar: Tack så mycket!
simonpixel.webblogg.se

i s a b e l l a w l

Svar: Ja, det tycker jag också! Dock känns det som om jag får mycket dåligare skärpa en vad många andra får, är det för att jag har en äldre kamera tro?

Svar: Nä det tror jag inte har något med saken att göra, men det gäller att lägga fokusen rätt om man fotar med f/1.8. :)
simonpixel.webblogg.se

Annika

SV: tack så mycket :)

Anna

Vad härligt att ta en promenad ute i en sån skog! Jättefina och härliga bilder! :)

Svar: Visst är det, tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Pauline

vad fina bilder! :)

Svar: Tusen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar