Tagga träningen!

 
Idag hängde jag på när syrran och farsan skulle träna med hundarna på eftermiddagen och de var riktigt taggade på det, inte så konstigt när det är 23+ grader ute och 24+ inne så vill ju även de njuta av vädret och göra någonting roligt. Men jag gjorde en stor tabbe som jag aldrig har gjort innan, och det var att jag glömde det lilla batterilocket till kameran.
 
Jag skulle egentligen filma lite med min Flycam och när jag hade riggat kameran på den så tyckte jag att den var väldigt konstig, då hade jag batterigreppet på, haha funkar inte så bra då och tyvärr kan man inte ens starta kameran om man inte har batterilocket.
 
Dåligt tycker jag men det är väl antagligen för att man inte ska glömma just locket men har man batterigrepp på så blir det ju inte lika smart. Men jag fick ju ta lite bilder istället som för övrigt är väldigt redigerade för jag blev väldigt sugen på att leka lite med analoga vintage filter och ljusläckage i Ps idag som gav ett ganska annorlunda resultat.
3
lovisa

Vet du om lightroom 5 har ungefär lika mycket redigering som Photoshop cs?

Svar: I grund och botten är de programmen väldigt lika varandra ja och man kan göra mycket redigering i Lightroom, men det finns så klart fler möjligheter i Ps då det är ett program som riktar sig till många olika kategorier inte bara foto. Lr är skapat av fotografer för fotografer. :)
simonpixel.webblogg.se

frameit.webblogg.se

Va fina hundar och bilder! Vad heter hundarna?

Svar: Tack så mycket! Blir nog lättast att gå in på det här inlägget där jag har skrivit upp namnen: http://simonpixel.webblogg.se/2013/july/hela-ganget-ar-samlat.html
simonpixel.webblogg.se

Rebecca

Så fina hundar :)

Svar: De tackar för komplimangen! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar