Är det inte mobilen...

 
som krånglar så är det ju så klart datorn. Jag har sällan problem med mina tekniska produkter men den senaste tiden har det varit väldigt mycket, för ett tag sedan så skrev jag ju att jag hade problem med mobilen när jag inte kunde ringa med den men på några dagar så fixade jag det.
 
Medan jag höll på med telefonen så fixade jag Google Drive för att jag skulle göra en back-up på telefonen för jag tänkte rensa den helt men jag behövde inte göra det. Jag lät dock G-drive ligga kvar på datorn för jag tänkte att jag kanske kommer att behöva det vid ett senare tillfälle.
 
Sedan igår kväll när jag skulle starta datorn och blogga så startade den upp och efter ca 10 sekunder så frös hela datorn och jag kunde inte göra någonting, så jag startade om den några gånger och testade lite olika saker som jag hade läst på forum men inget hjälpte.
 
Men jag hade läst att vissa program kan skapa problem på datorn och jag märkte att Google drive var på autostart och så fort det startade så började också problemet. Jag hann att avsluta det en gång och sedan tog jag bort det och nu fungerar allt som det ska igen, men det är verkligen konstigt att seriösa program som Google Chrome och Drive kan göra så att mobilen och datorn slutar fungera, man tycker ju att de borde vara helt felfria.
2
Isabella - Szalai Fotografi

Dessa tekniska prylar alltså.. Dock har jag inte haft så mycket problem med mina egna saker den senaste tiden, har det varit något så har det ändå bara varit småsaker. Värre är det dock med internet tycker jag haha, det ska jämt sega sig och vägra sammarbeta känns det som. :p

Svar: Ja, jag brukar inte heller ha några problem med mina prylar men den senaste tiden har det varit mycket. Ja där jag bodde förr var det inga problem med internet men hamnar man en liten bit utanför stan så går det segt väldigt ofta tyvärr. :/
simonpixel.webblogg.se

Ulrika

Teknikstrul blir man så less på - sånt ska bara funka!

Svar: Ja eller hur. ^^
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar