En fotorunda

 
Det är fortfarande alltid lika trevligt när man går ut på en fotorunda och det känns lite höstaktigt, det har ju till och med varit sol den här helgen, medan de senaste två veckorna har det bara varit grått och regnat hela tiden.
 
Men kylan är ju lite mer påtaglig där emot, det märkte jag speciellt när jag hjälpte farsan med att tvätta bilen idag, det var ju inte allt för skönt att stoppa ner händerna i jättevarmt vatten och sedan vara i kylan i en timme, men den blev ju ren och fin iallafall. Jag kom på för en stund sedan att det var rätt så länge sen som jag såg något avsnitt av The Grid så jag måste ju har missat några stycken nu, så blir att kolla lite på det ikväll.
3
Madelene Englund

Åh, så vackra bilder :-)

Svar: Tack så mycket Madelene :)
simonpixel.webblogg.se

Isabella - Szalai Fotografi

Härliga bilder! Blev väldigt sugen på att ta en fotopromenad nu i veckan, om det blir sol. Hoppas på det! :)

Svar: Tackar! Ja det gäller ju att passa på om det blir fint väder. :)
simonpixel.webblogg.se

Emelie Ekman Lindqvist

Jätte vackra bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar