Feels grey

 
Har de härliga höstfärgerna redan försvunnit? Nja kanske inte riktigt ännu men sist jag var ute en sväng med kameran så känndes det som man bara kom hem med gråaktiga bilder, och inte alls lika mycket färg som för några veckor sedan. Jag får nog ta och se till helgen om jag inte kan hitta lite mer höstmotiv innan vintern kommer.
 
Nu har jag i alla fall löst problemet med mobilen, jag har ju inte kunnat ringa på några dagar nu så jag har ju varit rätt så angelägen om att lösa det, så jag har suttit och läst och letat hur mycket som helst på en massa forum och har kontaktat htc's support men deras svar ju inte så mycket att hänga i granen så fick lösa det själv som vanligt.
4
Isabella - Szalai Fotografi

Den nedersta bilden var riktigt mysig! :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

zeb

Tycker det blir ännu intressantare när det blir färre färger, blir lite mer av en utmaning att hitta färger då haha. Översta bilden är verkligen skitcool! :) och skönt att mobilproblemet löste sig!

Svar: Jo utmaningar är ju aldrig fel hehe, tack så mycket! :) Ja, fast det kom tillbaka idag men fixades efter en omstart men så orkar man ju inte hålla på. :/
simonpixel.webblogg.se

Hanna Victoria Sahlqvist

Sista bilden var ju cool! :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Sandra Lundin

Ja, nu är nog de finaste höstfärgerna förbi. Fast nu kommer det ju bli massa härliga frostmorgnar framöver när hela världen ser ut att vara täckt i diamanter. Det är nästan lika fint det :)

Svar: Jo det klart. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar