Leta reda på färgerna

 
Nu har man ju väntat ganska länge på att det ska bli lite trevligare väder att fota i men idag var jag bara tvungen att få fota av mig lite även om vädret är oförändrat, men det går ju att fota i trots allt. Jag tog dem här bilderna efter jag hade varit ute med hundarna på eftermiddagen så det började redan att bli lite mörkare.
 
Men jag hittade lite höstiga färger tillslut efter att ha letat en stund och man fick verkligen skärpa till ögonen och kolla efter detaljer för så jättemycket av dessa motiv finns ju inte kvar. Nu snart så ska man ut i kylan igen för kvällsrundan men då tror jag inte kameran följer med hehe.
8
Isabella - Szalai Fotografi

Snyggt! :)

Svar: Tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Hanna Victoria Sahlqvist

Stencool bild den första! :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

zeb

Tror jag har kommenterat det förut haha, men tycker det är så mysigt att behöva leta lite efter färgerna. Det gör på något sätt att man uppskattar november också, även fast det på så många sätt är en så grå och ganska trist månad :) Fast måste säga att jag längtar sjukt mycket efter snö nu haha!

Svar: Jodå det är ju lite skoj med utmaningar ibland hehe, nja för min del så räcker det med snö två veckor i december hehe. :)
simonpixel.webblogg.se

Ulrika

Du hittade ju finfina färger och mönster. :-)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Sandra Lundin

Alltså wow, älskar översta och tredje bilden. Så fina!

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Helene

Snyggt! :D

Svar: Tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Philip Skovin

tredje bilden är snyggt.

Svar: Åh tackar Philip! :)
simonpixel.webblogg.se

▲ R O B I N N S

Gud vilka snygga bilder!!

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar