Lite höst kvar

 
Ja det finns allt lite höst kvar, i varje fall här i södra Sverige och det är ju lite märklig känsla att det känns lika kallt som vinter men endå finns det blåklockor och andra blommor och växtligheter kvar, fast de kanske inte ser så där jättepigga ut men endå.
 
Men ikväll blir det lite vinterkänsla för ska nog ta en lussekatt och dricka lite must snart, mumsigt haha. Testade actionkameran lite idag med när jag var ute med hundarna, fick ju med en massa fästen och ett är till för att ha på bältet vilket fungerade rätt så bra. Men har inte hunnit testa den så mycket ännu så jag kan inte ge någon recsension ännu.
1
Elin Magnusson

jag vet att all julmat kommer smaka 100ggr "bättre" i år för min del, kommer inte köpa varken must, pepparkakor eller nån julmat, har tjuvstartat när jag jobbade i matbutik förut, men då försvann ju poängen med speciell julmat.. tråkigt.

Svar: Hehe jaså ^^
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar