Mobil-problem

 
Sitter just nu i mörkret och försöker lösa det jobbiga problemet som jag har  fått med mobilen. Jag kan nämligen inte ringa eller ta emot samtal, alltså själva ring-funktionen fungerar men man hör ingenting, men jag kan sms:a haha det är verkligen väldigt konstigt problem och inte konstigt att jag får det nu för jag hade ju 12 månaders garanti och nu har jag haft den i 13 månader, så är det ju alltid.
 
Men kommer det dåliga nyheter så måste man ju komma med en bra också hehe, mitt senaste inlägg med Xzipper var ju på Blogg.se´s startsida idag och han var utsedd till lördagens sötnöt, haha det var han värd tycker jag. :)
2
zeb

Usch så jobbigt. Hade samma problem med en mobil för ett tag sen, behövde byta ut den. Hoppas det löser sig för dig! :)

Svar: Ja inte alls kul, hoppas jag med. :)
simonpixel.webblogg.se

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Har för mig att en kompis hade det problemet på sin android för ett tag sedan. Tror att det var någonting med henne Google Chrome-app-uppdatering, men jag kan minnas fel...

Hoppas det löser sig :)

Svar: Såpass, ah läste något om det på google, det finns tydligen många problem med smartphones. :/
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar