Tiden går för fort

 
Jaha och där var den helgen, det är inte särskilt mycket som man hinner med egentligen. Jag som tänkte prova den nya kameran och fota/filma lite grann men det var mer att göra än jag trodde, när man skulle ta hand om några av hundarna här hemma medan resten av familjen var iväg och tävlade med dem andra.
 
Fem minuter har jag kanske testat den och gått igenom menyerna, inställningar och alla tillbehören som kom med, det var en hel del faktiskt och några timmar har jag umgåtts med polare. Får hoppas att det inte blir lika mycket nästa helg så det känns som man får någonting gjort i alla fall.
2
linnea

helgen går verkligen fort!

sv: jo jag har skissat den. tack! :)

Svar: Ja eller hur.
Såpass! :)
simonpixel.webblogg.se

s i m o n e [photography]

fin bild :)

åh vad bra att jag hittade din blogg,är också intresserad av media grafisk design osv :)

ska vi göra ett bloglovin byte? :D

Svar: Tack så mycket! Vad roligt, ja visst. Följer dig nu nr 31 :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar