Bloggen fyller 4 år!

 
Oh yeah! Dags att fira lite nu då, när bloggen fyller fyra år. Det känns inte som att man har bloggat så länge faktiskt men hittills har det ju varit så roligt så man tänker inte längre på att man skriver, fotar och tänker ut inlägg att göra. Det har blivit en del av vardagen helt enkelt, och det är ju alltid roligt att snacka och disskutera med er som följer min blogg.
 
Om ca två månader så var det 6 år sedan som jag bestämde mig för att börja fotografera seriöst också, låter länge men känns inte heller så länge sedan. Man har ju lyckat ta en hel del bilder och filmer genom åren kan man ju säga och det hade jag tänkte fortsätta med såklart hehe!
4
Christer Holm

Grattis till fyra år med bloggen, Jag firade med min sida SwedenMetal 10 år snart. Tiden går så fort när man väl börjar på något.. Snygga bilder du har tagit förresten

Svar: Tack så mycket! Oj 10 år, inte illa. :)
simonpixel.webblogg.se

Isabella - Szalai Fotografi

Grattis till bloggen! :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Grattis på bloggens födelsedag i efterskott :P :)
Tiden går verkligen fort :)

Svar: Tackar! Ja den gör ju det. :)
simonpixel.webblogg.se

Ghugge

Ja må den leva...så man kan lära sig ett och annat!🎉 GRATTIS

Svar: Haha tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar