Svampletar-hundar

 
Än så länge har det inte hunnits med någon fotopromenad i naturreservatet, men det är ju en dag kvar på helgen så förhoppningsvis får jag tid till det imorgon. Idag fick jag vara lite hundvakt när resten av familjen hade andra ärende för sig. Men bilderna är från i fredags när vi åkte till skogen lite spontant för att leta svamp igen och det fanns faktiskt en del kvar, trots att det har varit torrt länge nu.
 
Just nu försöker jag redigera lite fler bilder från den dagen men det är inte så lätt eftersom mitt vanliga skrivbord som är trådlöst har dött och jag hittade inga batterier här hemma. Så jag fick koppla in ett gammalt gaming-tangentbord som egentligen ska vara till pc så knapparna är ju inte sig lika, min Ctrl-knapp är istället Windows-knappen nu haha, lite smått störande.
2
Annika

Fina bilder! :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Hanna Victoria Sahlqvist

Fina bilder! :D

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar