Under träning

 
För någon dag sedan så följde jag med farsan, syrran och hundarna när de skulle träna agility. Nu kanske ni undrar varför det inte finns några agilityhinder på bilderna om dem var och tränade men jag har såklart bilder på det också men det tänkte jag visa någon annan gång.
 
Jag passade även på att fota när det var lite paus under träningen eller när de skulle byta förare och hundar. När det var farsans tur att träna så ropade han på mig och frågade om jag var beredd, det var jag egentligen inte men Alix och Samo kom i alla fall springades mot mig och jag fick en ganska cool serie med bilder, jag har nämligen inte fotat så någon gång tidigare, men nu har man det och tyvärr så är ju bilderna så små på bloggen men i Photoshop ser det mycket häftigare ut när man ser all vattenstänk och motivet är mycket större.
7
Petra Johansson

Riktigt bra bilder! :D

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Siri

Snygga bilder!

Svar: Tackar!
simonpixel.webblogg.se

ɑ n n i k ɑ

Fina bilder :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Ghugge

Härliga bilder, färg, kvalitet och motiv!

Svar: Tusen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Amanda Jona [SPONTAN]

Verkligen underbara bilder! :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Hanna Victoria Sahlqvist

Tycker det ser coolt ut även här! Första bilden är bäst tycker jag :)

Svar: Tack så mycket! Ja jag gillar den väldigt mycket också! :)
simonpixel.webblogg.se

ɑ n n i k ɑ

Fina bilder :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar