Fjärrutlösare!

( Klicka på bilden för att komma till Pixelbutikens fjärrutlösare )
 
En fjärrutlösare passar perfekt för att göra det enklare att ta självporträtt-bilder eller för att hålla kameran stilla vid långa slutartider. Nu finns fjärrutlösare till Canon åter i lager hos Pixelbutiken.se! Finns även till Nikon-kameror. 
 
För att se kontinuerliga uppdateringar om Pixelbutikens produkter - Gilla oss på Facebook.
5
Hanna Victoria Sahlqvist

Kul, med sådant billigt pris också! Har ni någon för Nikon? :)

Svar: Hej, ja det har vi. Du kan se vilken det är genom att klicka på länken i inlägget eller genom att gå in på Pixelbutiken.se . :)
simonpixel.webblogg.se

Tommy

Sv: Kollegorna blev nöjda och tyckte den smakade riktigt bra och det fanns kvar när jag kom till jobb så jag fick ju smaka lite och visst fasiken hade jag lyckats! :)

Svar: Haha gött! :)
simonpixel.webblogg.se

ɑ n n i k ɑ

SV: tackar :)

AW - Fotograf

Tackar tackar! De är en favorit hos mig också :)

Isabella - Szalai Fotografi

sv; tackar! :) Ja jag brukade ju gå ut på små promenader då och då, tills dess att jag tröttnade på att gå i samma skog hela tiden och för två år sedan flyttade vi in ganska centralt i en större stad och har ännu inte hittat något ställe jag tycker om att promenera på. Försöker ta tag i mig själv och skaffa körkort så jag kan åka runt lite, finns massvis med ställen jag skulle vilja fota men kan inte ta mig dit själv haha. ^^

Svar: Ah då förstår jag, Känner också igen mig hade med behövt ta det där kortet för att kunna åka lite längre bort, den senaste tiden har det blivit att jag har cyklat några mil men det blir ju lite jobbigt i längden när man ska ha med sin utrustning. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar