Hdr-kväll i vintagestil

 
Det är mycket "kväll" med den här bilden kan man säga, den togs, redigerades och publicerades på samma kväll haha och det är ju då en hdr-bild fast med lite vintage-redigering. Jag var som sagt ute för ett tag sedan och jag hade så klart kameran med mig, jag skulle bara kika runt lite och se om det fanns något intressant att fota.
 
Eller ja, innan den här bilden togs så skulle jag egentligen till vattendraget som jag har fotat tidigare men eftersom det var länge sen som jag var där så visste jag ju inte om att det var väldigt igenvuxet nu, man tog sig knappt fram till vattnet men några bilder blev det. Får se om det kanske dyker upp på bloggen sen.
1
Hanna Victoria Sahlqvist

Sjukt snygg bild!

Svar: Åh man tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar