Morgonpromenad i dimman

 
Efter att ha postat alla ordrar som hade kommit in under natten så hängde jag med syrran, morsan och alla hundarna ut på en promenad på morgonen. Det känndes verkligen som en typisk höstmorgon med fukt och dimma som det har varit några dagar i rad nu men efter mornarna är det soligt och varmt konstigt nog.
 
Senare på dagen så tillbringade jag en hel del tid på att läsa en massa artiklar från årets Photokina. Jag hade verkligen velat åka dit någon gång och få se alla nyheter live som kommer att komma. Något som var väldigt intressant var att äntligen har de släppt 7D Mark II, den har det ju spridits rykten om under flera år men nu är det slut på ryktena för nu har den som sagt kommit.
 
Den hade en del godbitar som verkade väldigt lovande och den var billigare än vad jag hade tänkt mig med tanke på vad första 7D kostade, men jag ska nog inte byta upp mig för ens min 7D har gjort sitt så att säga och då har det säkert kommit andra alternativ också.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar