Blomma ur asfalten

 
De här blommorna fick jag syn på för några dagar sedan så jag gick dit igen med kameran för att se om jag kunde få det på bild. Det är ju ett ganska coolt fenomen och man har ju sett det en del gånger innan med maskros men jag har inte sett det med sådana här blommor.
 
Jag hade egentligen velat fota mycket den här helgen men det har inte blivit mycket med det eftersom jag blev sjuk och igår trodde jag att jag var på bättringsvägen men då blev jag istället ännu sämre, uh så tråkigt att vara förskyld speciellt när man vill hitta på saker.
2
Alexandra

Vilka fina bilder du tar! :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Annika

Så fina bilder :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar