Hundarna på utflykt

 
Här kommer lite fler bilder från förra helgens utflykt, för jag skrev ju sist att de var med men i just det inlägget var det ju inte en enda bild på hundarna men det är ju klart att de blev fotograferade. Dock inte så jättemycket då de var lösa och gick framför oss "och visade vägen" kan man säga hehe.
 
Efter att vi hade gått ungefär halva sträckan så satte vi oss ner och tog en liten fika och jag hade kameran hängade runt halsen för det kan ju alltid dyka upp något så man måste vara beredd och det var tur att jag hade kameran till hands för min favoritbild bland dessa är faktiskt den sista bilden när jag fick syn på Alix som kollade på farsans macka och slickade sig runt munnen.
 
Alla hundarna fick ju så klart smaka senare men det jag gillade med den bilden var kompositionen, att armen och mackan syns lite diffust och blev som en ram medan Alix är mitt i den ramen. Det blev helt enkelt lite mer än bara ett porträtt.
2
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Mysigt :) Och fina bilder :)

Svar: Åhja, tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

my

Så söta :)

Svar: Visst är dem. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar