Promenad vid en sjö

 
Jag har visst varit lite frånvarande från bloggen ett par dagar märkte jag nu, men jag har haft rätt så mycket att göra så det har inte funnits tid till det tyvärr. Jag hade till och med glömt bort att visa er de här bilderna som jag tog för två helger sedan tror jag det var.
 
Jag och farsan tog med oss hundarna och tog bilen till en sjö inte så långt ifrån där vi bor och som alltid så hade jag med kameran, det är ju ett måste om man ska någonstans och det var riktigt najs att gå med hundarna runt den sjön.
 
Om ett tag kommer det nog bli några dagars uppehåll igen kanske för nu på fredag ska jag med familjen på tävling, var väldigt länge sen jag hängde med dem, jag brukar ju oftast ta hand om några hundar här hemma när de ska iväg men den här gången ville jag verkligen med, för inte långt ifrån tävlingen skulle det finnas ett fint naturreservat som jag vill fota, hoppas bara det blir fint väder de dagarna som vi ska vara där.
1
Koffe - fotoblogg

Jomen det får man väl allt hoppas på! Naturreservat brukar alltid vara lite extra fina, med eller utan regn :)

Svar: Jodå, har många här hemma med men roligt att besöka något nytt. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar