Blivit med iPhone?

 
Ja det kan man ju fråga sig om jag har, men nej inte den här gången heller. Apple i all ära men deras telefoner har inte riktigt fångat mitt intresse. Jag både gillar och har apple-produkter men det finns ju många andra bra alternativ när det kommer till smartphones.
 
Varför har jag då en iPhone 4S tro? Det är bara en lånetelefon medan min egna är på service, har ju två års garanti och det var bara en månad kvar så varför inte skicka in den och få ett känt fabriksfel i ordning, det är så att vissa HTC m7 kan få lite lila bilder i ljussvaga miljöer. Vad jag har förstått så är det för att det ligger ett censorchip nära linsen som blir varmt och helt enkelt påverkar linsen, detta kan ju även hända DSLR-kameror om det är kallt ute och kameran överhettar så kan bilderna bli lite lila. Hoppas på att få tillbaka den snart.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar