Leta nya fotoställen

 
Jag var och letade lite nya fotställen här om kvällen och jag hittade ett ställe som kändes väldigt bra och intressant, jag tänkte "här kan jag nog få bra bilder nån dag". Det är rätt så nyttigt och bra att reka lite nya ställen då och då av många anledningar men lika roligt som det är att hitta nya ställen så kan det vara minst lika frustrerande.
 
Bild fyra i inlägget är det jag menar när jag säger "frustrerande", det vill säga att man hittar ett fint ställen där man hade kunnat ta många fina vattenbilder men så är det nästan bara sten på platsen och väldigt lite vatten hehe, detta var ett stort område som såg ut så.
 
Brukar alltid låna farsans gamla goa cykel när jag är ute och rekar, om jag vet att jag bara ska cykla på asfalt, men är det mycket terräng och sådant så brukar det bli att jag ta dirten istället.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar