Ljungväxt

 
Ljung är en av de växterna som jag tycker passa väldigt bra på fotografier, det är det ju förstås väldigt många blommor och växter som gör men kontrasten mellan det gröna och det lila/rosa passar väldigt bra.
 
I vanliga fall så brukar jag fota rätt så mycket nämre så det blir mer skärpedjup men den här gången var jag bara ute på en snabbpromenad och hade inte tid för att komponera bilderna så himla länge. I år tycker jag dock att de har kommit väldigt sent för jag brukar kunna se dessa nästan året runt, förutom på vintern då men jag har inte sett dem för ens nu.
2
Sanna Eriksson

Fina bilder :D

Svar:
simonpixel.webblogg.se

ɑ n n i k ɑ

Jätte fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar