Nat Geo Bag

 
Oh yeah då har man en till Nat Geo-produkt i sin samling, eller ja jag samlar ju inte på det traditionella sättet, jag använder ju faktiskt sakerna som de är tänkta för. Vanligtvis så tycker jag inte om märkersfixering, det finns ju väldigt många speciellt inom teknik som köper produkter från samma företag bara för att det är just det märket och inget annat.
 
Själv så köper jag alltid produkter utefter egen uppfattning och andras tester, där av att jag har rätt så mixad kamerautrustning till exempel. Men är det något märke som man skulle säga att jag är lite smått fixerad av så är det helt klart "National Geographic" och varför det egentligen? Det finns ju många andra snygga jackor, väskor och andra produkter men det är något speciellt med just Nat Geo.
 
Jag tror jag tycker om dem för att de inte bara är ett företag som enbart vill tjäna pengar, utan de håller på med mycket mer som dokumentation med foto/video, utbildar, tillför i forskning och mycket mer. Det vill säga inte ett företag som alla andra.
1
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilken snygg väska! :)

Svar: Visst är den. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar