Stars hori-verti

 
Det var verkligen länge sedan som jag gjorde hori/verti-redigering på mina bilder och jag vet inte riktigt varför men av någon anledning så fick jag för mig att jag skulle göra det idag när jag kollade igenom lite bilder från den här månaden.
 
Samtidigt så ville jag prova någonting nytt med den här redigeringen och då fick det bli stjärnbilderna som jag tog under meteorregnet, jag kunde inte ens föreställa mig hur dessa bilder skulle bli då jag väldigt sällan fotar just stjärnor, men så här blev resultatet.
 
För övrigt så trodde jag att det skulle bli en rätt så lugn helg men under en och en halv dag så fick jag hjälpa farsan med stopp i avloppet, snacka om ett "dirty job" haha men vi löste det till slut, tur att vi hade en högtryckstvätt.
Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar