Canon nyheter & redigering

 
Ikväll så kände jag för att köra lite spontanredigering på lite blandade bilder från denna vintern och med det så menar jag att jag latjade lite i Photoshop för att se om man kunde få till någon ny cool redigering som man inte har gjort förr och ja det blev ju lite gott och blandat får man väl säga.
 
Efter flera veckors väntan och spekulationer på diverse hemsidor och forum om Canons nya kamerahus och objektiv så sägs det att nu på fredag ska Canon själva gå ut med presentationer av deras kommande produkter, det kommer bli väldigt spännande hehe.
11
ɑ n n i k ɑ

Fina bilder!

Svar: Tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Amanda Duvenäs

Fina bilder! Älskar vinkeln på fågeln. Hade jag möjligtvis kunnat få använda den som referensbild till en målning? :)
/Amanda Duvenäs

Svar: Tack så mycket! Ja visst får du det, jag var nyss inne och kikade lite på din blogg och du gör ju väldigt fina målningar. :)
simonpixel.webblogg.se

Emmy's Life

Så otroligt vackra bilder du tar :)

Svar: Tusen tack Emelie! :)
simonpixel.webblogg.se

Ida Lindborg ♡

åh gud vilka bra bilder!

Sv: Tack så mycket! :D

Svar: Tusen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

emiza

fina bilder

Svar: Tackar!
simonpixel.webblogg.se

frameit.webblogg.se

Va snyggt, så bra bild på fågeln!! :D

Svar: Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Hanna Victoria Sahlqvist

Oj vilken snygg design du har nu, himla snygg var den och välkomnande :)
Kram Hanna!

Svar: Tack så mycket! Den blev dock till av misstag, så vet inte om jag ska försöka ändra tillbaka till den gamla eller fortsätta med denna. ^^
simonpixel.webblogg.se

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilka härliga bilder och vad snygg din blogg blivit! :)

Svar: Tack så mycket! Vet dock inte om jag ska ha det så här eller ändra tillbaka till det gamla. :)
simonpixel.webblogg.se

Amanda Jona [SPONTAN]

Spännande med nya produkter! :)

Svar: Åhja, mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Sofie Westberg | sofiewestbergs.se

Leka runt i Photoshop är det bästa som finns, när man har tid över och slipper stressa! Snyggt blev det i alla fall (:

Svar: Ja visst är det! Tack så mycket! :)
simonpixel.webblogg.se

Amanda Duvenäs

Min målning av fågeln är klar nu och publicerad på bloggen! Kolla gärna! :)

Svar: Åh vad roligt, det ska jag göra! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar