En kall animation

 
Oj det var verkligen länge sedan som jag gjorde en gif-animation men i fredags när jag fotograferade istapparna med små led-lampor så tog jag fram macro-objektivet för att testa lite hur det kunde se ut. Sedan när jag kollade i fotomappen så såg jag att jag hade tagit väldigt många snarlika bilder och kom där med på idén att man kunde göra en gif av den. Det blev ju lite "småcoolt", jag har i alla fall inte gjort någon liknade förut.
 
Snart slut på helgen är det ju med och det har som vanligt varit lite blandat. Det började ju bra med firande för farsan som fyllde år och då blev det min favoriträtt "smörgåstårta" hehe mums, men om det händer något positivt så kan man ge sig den på det kommer dyka upp något negativt som det också gjorde eller snarare krångligt. Det var en i familjen som ville ha lite hjälp att gå från XP till Win7 men sen så var datorn så gammal så det fanns inte stöd för det så det blir att fixa en ny dator istället, dock väldigt drygt eftersom det bara är Win8 nu för tiden och det är helt off för mig och många andra.
1
Lina

Lyssnar på Ask av The Smiths och gif:en passar perfekt till den låten! Både rytmiskt och i känslan!

Svar: Kollade upp den på Youtube och håller med den passade rätt så bra. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar