Farliga istappar

 
 
Utanför huset eller rättare sagt runt om hela huset så är det i princip livsfarligt att gå just nu med tanke på de stora istapparna som hänger där och som kan droppa när som helst, haha nejdå det är ju en lätt överdrift så klart, men det ser lite ut som det kan göra inne i stan när de sätter upp stora skyltar och vanar för istappar och snöras.
 
Det var ju inte länge sedan som jag berättade om att hela huset skakade när snön smällte och åkte ner från taket och samma sak kommer förmodligen hända igen eftersom det har kommit ännu mera snö fast nästa gång blir det med istapparna också hehe.
 
Men det är rätt så fina motiv att fota och det ser rätt så coolt ut när det har blivit en 30-40cm böj precis vid kanten på taket, har inte sett det de andra vintrarna faktiskt.
5
ɑ n n i k ɑ

Fina bilder :D

Svar: Tack! :)
simonpixel.webblogg.se

Elin Magnusson

snygga bilder!
och jag gillar nya designen, dock så får jag väldigt mycket vit bakgrund, vilket sticker lite i ögonen, du kanske kan tona den lite åt det gråa hållet? (bara ett tips, inget önskemål eller sånt) har för mig att grå framhäver färger mer korrekt?

Svar: Tack så mycket!
Jag hade ljusgrå bakgrund på den gamla designen hehe, jag ska faktiskt försöka byta tillbaka till den så snart jag har kommit på en lösning. :)
simonpixel.webblogg.se

Lina Johansson

Riktigt fina bilder!

Sv: Åh tack så jättemycket! :D

Svar: Tusen tack! :)
simonpixel.webblogg.se

FrökenTV, bloggen om tv och film

wow så snyggt

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Anna Fotografi

Verkligen superfina bilder :D Vilken kamera och objektiv använder du? :)

Svar: Tack så mycket! För just dessa bilder var det Canon 7D & Canon EF 50mm 1.8. :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar