Fotosidans poddradio & Snö

 
Det var ju inte många dagar sedan som jag skrev ett inlägg, undrande över om det var all snö som skulle komma i vinter men jag fick svar ganska snabbt för igår på morgonen en liten stund efter att jag hade vaknat så började det att snöa jättemycket och det höll på i flera timmar men dagen efter hade allt smällt bort igen så nu ser det ut som vanligt. Första bilden är tagen från köket på garagetaget och andra med mobilen när jag var påväg ut en sväng
 
För någon dag sedan så lyssnade jag på Fotosidans Poddradio som jag brukar lyssna på rätt så ofta men jag har alltid glömt att tipsa om den så det gör jag nu. Den brukar vara väldigt bra, och jag skulle väl inte säga att det är varierande kvalité utan det har nog med att göra vad man är intresserad av men jag lyssnar oftast på den om temat tilltalar mig som den senaste jag lyssnade på "Tips inför kameraköpet 2015" som ni kan lyssna på här!
4
Angelica Bengtsson Fotografi

Oh, ska kika på deras poddar, kanske något spännande!

Svar: Gör så, de har gjort rätt så många avsnitt nu. :)
simonpixel.webblogg.se

AW - Fotograf

Tack snälla :)

Linnea, fotografier

Fina bilder!

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

ɑ n n i k ɑ

Fina bilder :)

Svar: Tackar! :)
simonpixel.webblogg.se

Fotobloggar Bildbloggar Fotobloggar Reggad på Commo.se Blogvertiser Blogglista.se Fotobloggar bloggar bloggar